غصه ای از جنس ابر . . . :[
نوشته شده توسط : ya30

شبی از پشت یک تنهایی غمناک و بارانی,تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم,تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا کردم,پس از یک جستجوی نقره ای در کوچه های ابی احساس,تو را از بین گلهایی که در تنهایی ام روئیدند,با حسرت جدا کردم.تو در پاسخ ابی ترین موج تمنای دلم گفتی : دلم سرگردان و حیران چشمانیست رویایی...ومن تنها برای دیدن زیبایی ان چشم,تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم.این بود اخرین حرفت و رفتی...و من بعد از عبور تلخ و غمگینت,چشم هایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم.
نمیدانم چرا رفتی...؟نمیدانم چرا...؟شاید خطا کردم.و تو بی انکه فکر غربت چشمان من باشی,نمیدانم کجا...؟تا کی...؟برای چه...؟ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید,و بعد از رفتنت یک قلب رویایی ترک برداشت,و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد,و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه برمیداشت,تمام بال هایش غرق در اندوه و غربت شد...و بعد از رفتنت دریاچه بغض کرد ,و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید,کنار انتظاری که بدون پاسخ و سرد است,در امواج پائیزی ترین ویرانی یک دل,نمیدانم چرا شاید به رسم عادت پروانگیمان,باز برای شادی باغ قشنگت ارزو کردم............:(





:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 30 / 10 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Ehsan در تاریخ : 1389/11/8/5 - - گفته است :
ممنون که بهم سر زدی
آدرس وب من رو به دوستان خود هم بده
ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
Ehsan در تاریخ : 1389/11/6/3 - - گفته است :
سلام به این وبلاگ سر بزنید
نظر یادتون نره
ممنون
http://cinemanews.blogdoon.com
ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
amir در تاریخ : 1389/10/30/4 - - گفته است :
سلام خوبی؟خوبم.چه خبرا جیگر.نیستی.کم پیدا شدی ستاره ی سهیل.بیوفا چرا هیچ سر نمیزنی...........بدو بیا منتظرتم.....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: